FAQ

Hier vind je antwoord op de meestgestelde vragen rondom je (Full)Care pakket.

Het diefstal- en cascoverzekering gedeelte van je Care abonnement is ondergebracht bij Kingpolis ASR. Je ontvangt van Kingpolis ASR je verzekeringsdocumenten. De bijbehorende polisvoorwaarden voor het diefstal- en casco gedeelte zijn: KP-Fiets-alg-ASR-01022019. Een tweede goedgekeurd slot (ART2) en het gebruik daarvan is altijd verplicht. Het eigen risico staat op je polisblad. Zie link via WL voor de Voorwaarden Fietsverzekering die van toepassing zijn.

De stappen bij diefstal van uw fiets:

  1. Na ontdekking van de diefstal van je fiets doe je binnen 5 dagen aangifte bij de politie. Je krijgt een afschrift van het Proces-Verbaal (PV).
  2. Aangifte doen kan online via https://www.politie.nl/aangifte
  3. DigiD en SMS-controle; per 1 april 2017 heb je, naast DigiD, ook sms-controle nodig om aangifte te doen en in te loggen op Mijn Politie. https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/digid-en-controle-via-sms.html
  4. Verder heb je de twee originele sleutels nodig, een kopie van de verzekeringspolis, en de aankoop bon van de fiets.
  5. Bike Totaal Landewe meldt de diefstal bij Kingpolis.
  6. Je kunt je diefstalschade ook zelf digitaal melden bij Kingpolis digitaal bij Kingpolis melden

Heb je een FullCare+ verzekering? Geef dan direct de diefstal van je fiets door aan Bike Totaal Landewe en/of Kingpolis, waarna de opsporingsactie direct kan starten. Mail de digitale versie (pdf) van de aangifte z.s.m. naar Bike Totaal Landewe info@biketotaallandewe.nl

De stappen bij schade aan je fiets:

  1. Bike Totaal Landewe maakt een taxatie van de herstelkosten.
  2. Bike Totaal Landewe meldt de schade bij Kingpolis via het schadeformulier.
  3. De schadeafdeling van Kingpolis beoordeelt de schade. Na goedkeuring kun je de fiets laten repareren. 
  4. Je kunt de schade ook zelf melden via het digitale schadeformulier.
  5. Kingpolis zorgt voor de financiële afwikkeling met Bike Totaal Landewe. Je hoeft niets voor te schieten. Je betaalt alleen het eigen risico aan Bike Totaal Landewe. Dit is € 25,- bij cascoschade voor een gewone fiets en € 50,- voor een e-bike bij zowel diefstal- als cascoschade.

De dekking is geldig in de EER landen (Europese Economische Ruimte: alle EU-landen plus Liechtenstein, Noorwegen en IJsland). De dekking pechhulp is geldig vanaf 1 kilometer vanaf je (tijdelijke) woon- of vakantieadres. 

Heb je schade? Online kunt je iedere schade aan je fiets bij Kingpolis melden. Maar wat gebeurt er als Kingpolis de schadeclaim heeft ontvangen? Wat mag je dan van Kingpolis verwachten?

Schade melden kun je heel eenvoudig zelf doen, maar je mag dit ook laten doen door Bike Totaal Landewe. Als je zelf een schadeclaim indient zal Kingpolis contact met je opnemen. Gaat het via Bike Totaal Landewe, dan neemt Kingpolis voor de verdere afwikkeling contact op met Bike Totaal Landewe. Uiteraard houdt Bike Totaal Landewe je op de hoogte.

Als je vragen hebt tijdens of na de behandeling van je schadeclaim, kun je altijd contact opnemen met schade@kingpolis.nl  of Bike Totaal Landewe. Zorg dat je altijd je polisnummer of je unieke schadenummer bij de hand hebt. Kingpolis helpt je graag.

Kingpolis wil je graag helpen als je schade hebt. Kingpolis wil je er daarom op attent maken dat je naast de vergoeding van de fietsschade, misschien ook recht heeft op vergoeding van letsel- en gevolgschade.

Heb je schade opgelopen door een aanrijding met een motorrijtuig (auto, brommer, etc.) en heb je hierdoor naast de schade aan je fiets ook lichamelijk letsel opgelopen? Of heb je schade aan persoonlijke eigendommen zoals kleding, bril, enz. of heb je vrije dagen moeten opnemen of heb je kosten gemaakt voor huishoudelijke hulp? Doe de zelftest om uit te vinden of je recht heeft op een vergoeding hiervoor. 

Dit is geheel vrijblijvend en zonder kosten. Service van Kingpolis!

Is je fiets gestolen? Doe dan zo snel mogelijk (binnen 2 dagen) online aangifte via www.politie.nl. Stuur de pdf van de aangifte naar Bike Totaal Landewe. Kingpolis handelt de diefstalclaim zo snel mogelijk af. Na goedkeuring van de diefstalclaim kun je bij Bike Totaal Landewe een nieuwe fiets uitzoeken. Emailadres van Bike Totaal Landewe is info@biketotaallandewe.nl

Het is belangrijk dat je fiets is voorzien van een ART-goedgekeurd vast ringslot (minimaal 2 sterren). Bike Totaal Landewe kan een dergelijk slot monteren op je fiets. Zet je fiets altijd op goed slot met een vast ringslot en een extra slot, zodat je na diefstal alle (originele) sleutels kunt overhandigen.

Het gebruik van een extra ketting- of vouwslot (ART-goedgekeurd, minimaal 2 sterren) is verplicht. Zet je fiets altijd vast aan een brug, fietsenrek, boom, lantaarnpaal, nietje, etc. Raadpleeg Bike Totaal Landewe welke sloten goedgekeurd zijn.

Een insteekketting in combinatie met het vaste ringslot telt niet als tweede slot.

Als je een fietssleutel bent kwijtgeraakt, dan is het zaak om z.s.m. een nieuwe sleutel te bestellen. Geef dit ook meteen door via info@kingpolis.nl of aan Bike Totaal Landewe. Het melden van een kopie sleutel is verplicht.

AXA slot  http://keyservice.axa-stenman.com  
ABUS slot http://abus-sleutelservice.nl 
overige merken http://fietssleutels.nl

Om de kans op diefstal te verminderen is het verplicht om altijd 2 sloten ART-goedgekeurd (minimaal 2 sterren) te gebruiken. Met het tweede extra slot zet je de fiets vast aan een vast object (lantaarnpaal, brug, fietsenrek etc.).

Onder een los fietsslot verstaan wij o.a. een kettingslot, kabelslot, vouwslot etc. Een insteekketting in combinatie met het vaste ringslot telt niet als tweede slot.

Bij eventuele diefstal van je fiets moet je het bezit van een goedgekeurd tweede slot middels een aankoop bon kunnen aantonen. 

Kingpolis ASR zal de maandelijkse premie automatisch van je bankrekening afschrijven. In de eerste maand van de looptijd worden er ook € 8,47 poliskosten in rekening gebracht.

Neem direct contact op met Kingpolis als je een sleutel kwijt bent of als deze kapot is. Je kunt direct contact opnemen via het contact formulierZorg daarnaast dat je een kopie sleutel bestelt via de website van de leverancier van je goedgekeurde slot:

AXA slot  keyservice.axasecurity.com
ABUS slot abus-sleutelservice.nl 
overige sleutels  www.fietssleutels.nl
Je selecteert het juiste slot en doorloopt het bestelproces.

Wij verzoeken je na ontvangst van de reservesleutel dit aan Kingpolis door te geven via het wijzigingsformulier kopie sleutel

Wij maken op je polis een aantekening dat je in het bezit bent van een originele en een kopie sleutel. Deze twee sleutels dien je te kunnen overleggen bij diefstal van je fiets.



Je kunt een tweedehands fiets verzekeren tegen de aanschafprijs waarvoor je de fiets bij Bike Totaal Landewe heeft gekocht. Dit lukt niet via de Landewe Care- en FullCare(+) pakketten. Bike Totaal Landewe kan je over de mogelijkheden adviseren.  

Je kunt je nieuwe e-mailadres digitaal doorgeven. Je kunt digitaal je mailadres wijzigen onder vermelding van je polisnummer. 


Uiteraard vergoedt Kingpolis, indien dekking, een vervangende accu bij diefstal. Bij beschadiging kijken we eerst of herstel van de schade mogelijk is. Pas als blijkt dat de accu onherstelbaar is beschadigd, zal Kingpolis de kosten vergoeden voor het vervangen van de accu.

Je ontvangt bij het afsluiten van je fietsverzekering een (digitaal) polisblad. In het kader van duurzaamheid stuurt Kingpolis het polisblad niet elk jaar opnieuw toe.

De exacte looptijd van je verzekering staat op uw polisblad. Na het eerste contractjaar kun je de verzekering elk gewenst moment opzeggen. Kingpolis beëindigt je verzekering dan één maand nadat wij je opzegging hebben ontvangen.

Je kunt je verzekering na het eerste jaar op ieder moment stoppen. We stoppen je verzekering een maand nadat we je bericht hebben gekregen. Je ontvangt geen premie terug.

Jammer dat je overweegt je Landewe Care of FullCare(+) op te zeggen. Wist je, dat je maximaal 5 jaar lang de verzekerde waarde krijgt bij diefstal of total loss? 

Mocht je toch overwegen op te zeggen, houd dan rekening met de opzegtermijn. Na het eerste jaar zijn alle doorlopende verzekeringen dagelijks opzegbaar met een maand opzegtermijn. Opzeggen of annuleren kun je per mail doorgeven aan Bike Totaal Landewe info@biketotaallandewe.nl, onder vermelding van je polisnummer. 

LET OP; via een zoekmachine kun je meerdere organisaties vinden die, tegen betaling, de opzegging willen regelen. Dit raden wij niet aan. Je kunt dit kosteloos bij Bike Totaal Landwe en/of Kingpolis zelf doen.

Je nieuwe fiets kun je NIET overzetten op een bestaande verzekering. Voor de nieuwe fiets moet je een nieuwe verzekering afsluiten. Dit kan bij Bike Totaal Landewe. Als je bestaande fiets niet meer in je bezit is, kunt je hier de verzekering eenvoudig beëindigen. 

Je bent 5 jaar lang volledig verzekerd tegen diefstal en totaalverlies. Als je fiets binnen 5 jaar gestolen wordt, krijgt je een nieuwe fiets geleverd via Bike Totaal Landewe waar je de verzekering hebt afgesloten. De waarde van de fiets is maximaal het bedrag dat je verzekerd hebt.
Vanaf het 6e jaar schrijven wij 2,5% per maand af. Dit doen wij tot maximaal de helft over is van het bedrag dat je verzekerd heeft.

Extra voordelen FullCare(+) t.o.v. Care:
– Naast gratis onderhoud bij Landewe Care ook gratis reparaties (m.u.v. onderdelen).
– 5 Jaar (i.p.v. 2 jaar fabrieksgarantie) garantiepakket incl. accu en motor.
– Gelijkwaardige leen(bak)fiets.
– Gratis haalservice (gemeente Enschede bij defect).
– Voorrang bij Quickservice (kleine reparaties van 10 min.).

Wat zijn de kosten van vergelijkbare (garantie)verzekeringen?

Bike Totaal Landewe kan je uitgebreid adviseren. Onderstaand een indicatie:

Landewe Care

Voor een lange levensduur en optimaal fietsplezier, is onderhoud aan je fiets noodzakelijk. Wij zullen je informeren over wanneer je periodiek onderhoud aan de fiets moet laten plegen. Het is raadzaam dit binnen vier weken nadat wij je hierover hebben geïnformeerd in te plannen. 

Bij het Landewe Care abonnement is onderhoud (m.u.v. onderdelen en reparaties) inbegrepen. Vier maanden na aankoop nodigen we je fiets uit voor de eerste nastelservice. Daarna kijken we je fiets jaarlijks helemaal na. We controleren alle draaiende delen, smeren en stellen de ketting, controleren de spaakspanning, kabels, oliedruk, remmen en banden. Je fiets wordt voorzien van de nieuwste software en we controleren accu en motor. Natuurlijk luisteren we goed naar je en lossen we klachten en problemen op.

Als je fiets stuk is en gerepareerd moet worden vallen veel gevallen, bij normaal gebruik in de eerste twee jaren na aankoop, onder de garantie. Dan repareren we je fiets kosteloos. Is er sprake van normale slijtage, zoals bijvoorbeeld een versleten band, rem of ketting, dan ben je voor deze reparatie kosten verschuldigd. Na twee jaar blijft onderhoud gratis maar zijn voor alle reparaties kosten verschuldigd.

Bij het laten verlopen van een gratis onderhoudsbeurt ontstaat achterstallig onderhoud, daarmee vervalt je recht op de resterende onderhoudsbeurten en dat kan gevolgen hebben voor garantieafwikkeling.


Let op: je fiets wordt niet door ons gepoetst. Geef het aan als je dit wilt. Aan reinigen en poetsen zijn kosten verbonden.

Wij nodigen je per mail en SMS uit aIs je fiets toe is aan onderhoud.


Voor een lange levensduur en optimaal fietsplezier, is onderhoud aan je fiets noodzakelijk. Wij zullen je informeren over wanneer je periodiek onderhoud aan de fiets moet laten plegen. Het is raadzaam dit binnen vier weken nadat wij je hierover hebben geïnformeerd in te plannen. 

Bij het Landewe FullCare(+) abonnement is onderhoud- en reparatie (m.u.v. onderdelen) inbegrepen. Vier maanden na aankoop nodigen we je fiets uit voor de eerste nastelservice. Daarna kijken we je fiets jaarlijks helemaal na. We controleren alle draaiende delen, smeren en stellen de ketting, controleren de spaakspanning, kabels, oliedruk, remmen en banden. Je fiets wordt voorzien van de nieuwste software en we controleren accu en motor. Natuurlijk luisteren we goed naar je en lossen we klachten en problemen op.

Als je fiets stuk is en gerepareerd moet worden, vallen in veel gevallen en bij normaal gebruik, onder de verlengde garantietermijn. Dan repareren we je fiets kosteloos. Is er sprake van normale slijtage, zoals bijvoorbeeld een versleten band, rem of ketting, dan ben je voor deze reparatie uitsluitend de kosten van onderdelen verschuldigd. 

Bij het laten verlopen van een gratis onderhoudsbeurt ontstaat achterstallig onderhoud, daarmee vervalt je recht op de resterende onderhoudsbeurten en dat kan gevolgen hebben voor de verlengde garantieafwikkeling.

Let op: je fiets wordt niet door ons gepoetst. Geef het aan als je dit wilt. Aan reinigen en poetsen zijn kosten verbonden.

Wij nodigen je per mail en SMS uit aIs je fiets toe is aan onderhoud. Je hebt voorrang bij quickservice (kleine reparaties 10 min.). 

Bij FullCare+ wordt ook een opsporing tracker ingebouwd. Deze wordt na een diefstalmelding geactiveerd in de opsporingsstand. Een opsporingsdienst gaat dan op zoek naar de gestolen fiets.

De batterij van de tracker dient om de 3 jaar te worden vervangen. Dat kan via Bike Totaal Landewe uitgevoerd worden. In de passieve stand maakt de tracker een aantal keer per dag contact met de meldkamer.

Je kunt je fiets zelf niet volgen. De tracker is puur bedoeld als opsporing hulpmiddel bij diefstal. De tracker wordt na een diefstalmelding geactiveerd in de opsporingsstand. Een opsporingsdienst gaat dan op zoek naar de gestolen fiets. De batterij van de tracker dient om de 3 jaar te worden vervangen. Dat kan via Bike Totaal Landewe uitgevoerd worden. In de passieve stand maakt de tracker een aantal keer per dag contact met de meldkamer. 

De maandelijkse kosten zijn incl. diefstal- en cascoverzekering en arbeidsloon i.g.v. onderhoud en reparaties. Het voordeel is dat je maandelijks een klein bedrag betaald en niet alles hoeft voor te schieten. Bij FullCare+ wordt er ook een opsporing tracker ingebouwd.

Extra voordelen FullCare(+) t.o.v. Care:
– Naast gratis onderhoud bij Landewe Care ook gratis reparaties (m.u.v. onderdelen).
– 5 Jaar (i.p.v. 2 jaar fabrieksgarantie) garantiepakket incl. accu en motor.
– Gelijkwaardige leen(bak)fiets.
– Gratis haalservice (gemeente Enschede bij defect).
– Voorrang bij Quickservice (kleine reparaties van 10 min.).

“Tabel Joep invoegen”

Wisselen van pakket kan tot 2 weken na aflevering van de nieuwe fiets. Daarna niet meer. Wisselen kan via Bike Totaal Landewe.

Gedurende de looptijd blijft de maandpremie gelijk. 

Aan een nieuw zadel moet je even wennen. Heb je na een paar weken nog steeds zadelpijn, dan ruilen we het zadel om voor een zadel die beter bij je past. Is dit zadel duurder dan het origineel, dan betaal je het verschil bij. Wanneer het nieuwe zadel goedkoper is, krijg je geld terug. Na 30 dagen is ruilen niet meer mogelijk.

Hoewel we je zo goed mogelijk helpen met het kiezen van een fiets die bij je past, kan het natuurlijk voorkomen dat je toch verkeerd hebt gekozen. In dat geval kun je binnen 14 dagen na aankoop je fiets omruilen voor een nieuwe die nóg beter bij je past. De fiets moet in dat geval wel onbeschadigd zijn. Dat de fiets al enkele kilometers heeft gelopen is natuurlijk logisch en daar maken we geen probleem van. Zijn de 14 dagen voorbij, dan is ruilen helaas niet meer mogelijk. 

De batterij gaat ongeveer 3 jaar mee. Het is goed om deze op tijd te wisselen. Via de centrale meldkamer komt een signaal als de tracker niet goed functioneert. Bike Totaal Landewe neemt dan contact met je op.

De accu van een elektrische fiets heeft helaas niet het eeuwige leven. Een accu verliest in de loop van de tijd een stukje van de capaciteit. Op een accu geven we standaard twee jaar garantie. I.c.m. Landewe FullCare(+) heb je 5 jaar garantie op de accu.

Voor een lange levensduur en optimaal fietsplezier, is onderhoud aan je fiets noodzakelijk. Wij zullen je informeren over wanneer je periodiek onderhoud aan de fiets moet laten plegen. Het is raadzaam dit binnen vier weken nadat wij je hierover hebben geïnformeerd in te plannen. 

Bij het laten verlopen van een gratis onderhoudsbeurt ontstaat achterstallig onderhoud, daarmee vervalt je recht op de resterende onderhoudsbeurten en dat kan gevolgen hebben voor garantieafwikkeling.

Je fiets wordt niet door ons gepoetst. Geef het aan als je dit wilt. Aan reinigen en poetsen zijn kosten verbonden.

Je krijgt van ons een leenfiets (stadsfiets) in bruikleen. Er horen wel spelregels bij. We gaan ervan uit dat je de leenfiets behandelt als een goed huisvader. Schade veroorzaakt door onzorgvuldig en abnormaal gebruik kunnen worden verhaald. Indien er sprake is van een mankement aan de leenfiets kun je dit voorafgaand aan de leenperiode melden. De leenfiets is verzekerd tegen diefstal. Je eigen risico bedraagt € 150,- mits je de fiets afgesloten hebt gestald en het extra slot hebt gebruikt. Je kunt dit aantonen door het overdragen van de originele fietssleutel(s). 

Met het extra slot maak je de leenfiets vast aan bijvoorbeeld een fietsenrek, nietje e/o lantaarnpaal/boom. Indien je de leenfiets niet afgesloten hebt gestald is het eigen risico gelijk aan de nieuwwaarde van de leenfiets. 

Het gebruik van een leenfiets is gratis. Je mag de leenfiets tot 48 uur na de gereed melding van je eigen fiets gratis gebruiken. Daarna bedragen de kosten voor een gewone fiets € 7,- per dag en voor een elektrische fiets € 21,- per dag.

Je krijgt van ons een gelijkwaardige leen(bak)fiets in bruikleen. Er horen wel spelregels bij. We gaan ervan uit dat je de leen(bak)fiets behandelt als een goed huisvader. Schade veroorzaakt door onzorgvuldig en abnormaal gebruik kunnen worden verhaald. Indien er sprake is van een mankement aan de leen(bak)fiets kun je dit voorafgaand aan de leenperiode melden. De leen(bak)fiets is verzekerd tegen diefstal. Je eigen risico bedraagt € 150,- mits je de leen(bak)fiets afgesloten hebt gestald en het extra slot hebt gebruikt. Je kunt dit aantonen door het overdragen van de originele fietssleutel(s). 

Met het extra slot maak je de leen(bak)fiets vast aan bijvoorbeeld een fietsenrek, nietje e/o lantaarnpaal/boom. Indien je de leen(bak)fiets niet afgesloten hebt gestald is het eigen risico gelijk aan de nieuwwaarde van de leen(bak)fiets. Als het display niet is vastgezet/vastgeschroefd haal je bij parkeren/stallen van de leen(bak)fiets het display van de leen(bak)fiets en deze neem je mee. Bij het niet kunnen overhandigen van het display brengen wij de kosten van een nieuw display in rekening. Je leen(bak)fiets is voorzien van track en trace. We kunnen dus zien waar de leen(bak)fiets is. 

Het gebruik van een leen(bak)fiets is gratis. Je mag de leen(bak)fiets tot 48 uur na de gereedmelding van je eigen fiets gratis gebruiken. Daarna bedragen de kosten voor een gewone fiets € 7,- per dag en voor een elektrische fiets € 21,- per dag.

Je krijgt geen leenfiets bij schade of diefstal. Dat is niet in de dekking opgenomen. 

Voor reguliere service-, onderhoud- en garantie werkzaamheden kun je naar Bike Totaal Landewe.

Je krijgt ook een pechhulppas toegestuurd. Met deze pechhulppas krijg je 24 uur per dag, 7 dagen per week hulp bij pech onderweg. Op de pas staat een alarmnummer en jouw unieke code. De pechhulpdienst probeert je meteen weer op weg te helpen. Lukt dit niet dan brengen ze jou thuis en je fiets naar ons. In het geval van bijvoorbeeld je vakantie, naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker. De kosten die deze fietsenmaker berekent voor een reparatie worden niet door ons vergoed. Let op: Pechhulp is alleen voor onderweg. Staat je fiets thuis, dan kun je geen beroep doen op deze pechhulp service, dan bel je Bike Totaal Landewe.

Onder quickservice verstaan we reparaties die we binnen 10 minuten kunnen uitvoeren.

Je accessoires kun je ook meeverzekeren. Bespreek dit indien gewenst met Bike Totaal Landewe.

Je krijgt van ons een leen(bak)fiets in bruikleen. Er horen wel spelregels bij. We gaan ervan uit dat je de leen(bak)fiets behandelt als een goed huisvader. Schade veroorzaakt door onzorgvuldig en abnormaal gebruik kunnen worden verhaald. Indien er sprake is van een mankement aan de leen(bak)fiets kun je dit voorafgaand aan de leenperiode melden. De leen(bak)fiets is verzekerd tegen diefstal. Je eigen risico bedraagt € 150,- mits je de leen(bak)fiets afgesloten hebt gestald en het extra slot hebt gebruikt. Je kunt dit aantonen door het overdragen van de originele fietssleutel(s).

Met het extra slot maak je de leenfiets vast aan bijvoorbeeld een fietsenrek, nietje e/o lantaarnpaal/boom. Indien je de leenfiets niet afgesloten hebt gestald is het eigen risico gelijk aan de nieuwwaarde van de leenfiets. 

Het gebruik van een leenfiets is gratis. Je mag de leenfiets tot 48 uur na de gereedmelding van je eigen fiets gratis gebruiken. Daarna bedragen de kosten voor een gewone fiets € 7,- per dag en voor een elektrische fiets € 21,- per dag.

De gemiddelde wachtwijd voor het plannen van de afspraak is 2-3 weken. In vakantieperioden en bij grote drukte kan dit langer zijn. Als je fiets bij ons is duurt het soms voordat je fiets aan de beurt is, maar we proberen altijd de fiets dezelfde dag te repareren. Het kan voorkomen dat we niet alle onderdelen op voorraad hebben. Dan nemen we contact met je op en kun je onze leenfiets een paar dagen langer gebruiken.

Landewe Care pakket

Indien gewenst halen we je fiets op. We berekenen onderstaande kosten per enkele rit:

  • Gemeente Enschede o.b.v. de gemeentegrens 15 euro
  • Regionaal: Haaksbergen, Hengelo, Buurse, Oldenzaal, Losser, Delden 25 euro
  • Overige: Rijssen, Almelo, Wierden, Vriezenveen 35 euro

De ophaal- en thuisbreng service gaat op afspraak. Zie contactinfo:

Tel.: 053-4315952

Email: info@biketotaallandewe.nl

WhatsApp: 0636384720‬

Landewe FullCare(+) pakket

Is je fiets stuk, dan halen wij je fiets in de gemeente Enschede gratis op. We brengen je fiets niet gratis terug. In alle andere situaties berekenen we onderstaande kosten per enkele rit:

  • Gemeente Enschede o.b.v. de gemeentegrens 15 euro
  • Regionaal: Haaksbergen, Hengelo, Buurse, Oldenzaal, Losser, Delden 25 euro
  • Overige: Rijssen, Almelo, Wierden, Vriezenveen 35 euro

De ophaal- en thuisbreng service gaat op afspraak. Zie contactinfo:

Tel.: 053-4315952

Email: info@biketotaallandewe.nl

WhatsApp: 0636384720‬

Je krijgt een pechhulppas toegestuurd. Met deze pechhulppas krijg je 24 uur per dag, 7 dagen per week hulp bij pech onderweg. Op de pas staat een alarmnummer en jouw unieke code. De pechhulpdienst probeert je meteen weer op weg te helpen. Lukt dit niet dan brengen ze jou thuis en je fiets naar ons. In het geval van bijvoorbeeld je vakantie, naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker. De kosten die deze fietsenmaker berekent voor een reparatie worden niet door ons vergoed. Let op: Pechhulp is alleen voor onderweg. Staat je fiets thuis, dan kun je geen beroep doen op deze pechhulp service.